نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جلسه ی مهم رایولا با مدیران تیم یوونتوس ! دوباره توافق یا جنجال ؟

جلسه ی مهم رایولا با مدیران تیم یوونتوس ! دوباره توافق یا جنجال ؟

مویس کین یکی از بهترین بازیکنان رده سنی نوجوانان باشگاه یوونتوس می باشد، که در فصل قبل در 25 بازی 4 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن متولد سال 2000 در اولین بازی یوونتوس در برابر سویا در رده سنی خود موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و به همین دلیل یوونتوس در نظر دارد تا قرارداد او را تمدید کند چون هر هفته استعداد یاب های چندین باشگاه بزرگ لیگ برتری از جمله آرسنال او را زیر نظر می گیرند.

 

بر اساس آخرین اخبار:

 

مینو رایولا مدیر برنامه های کین می باشد و دو طرف یک قرار ملاقات را برنامه ریزی کرده اند. یوونتوس فقط در صورتی قرارداد این بازیکن را تمدید خواهد کرد که شرایط این تیم توسط رایولا پذیرفته شود.

 

اولین شرط:

 

یوونتوس هیچ حق کمیسیونی برای تمدید قرارداد او پرداخت نخواهد کرد زیرا فقط 16 سال سن دارد و هنوز باید تا رسیدن به سطح تیم اصلی شایستگی های خود را اثبات کند.

 

از طرفی:

 

رایولا می خواهد مطمئن شود که یوونتوس به زودی شانس حضور در تیم اصلی را به او می دهد یا اینکه حداقل شرایط انتقال قرضی او به تیمی دیگر را فراهم کند تا در سطح بزرگ سالان نیز شانس درخشش و کسب تجربه را داشته باشد.

 

مذاکرات بین دو طرف آغاز شده و یک ملاقات جدید نیز برای چند هفته آینده برنامه ریزی شده است. آیا یوونتوس و رایولا در مورد این بازیکن به توافق خواهند رسید؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: